Labradío News: O secuestro dun trator

Hola amigos labregos e gandeiros da vila. Imos inaugura-la sección de noticias de labradío cunha noticia que nos impactou, que nos chegou ó corazón, que nos deixou valdados completos: o secuestro dun trator !!! ¡¡ Mimadriña, como está o mundo!!

O tema é que vimo-la noticia na Voz de Galicia, deste desaprensivo que vai por ahí mangando tratores ós pobres paisanos coma nos. Caginá!!. O titular da noticia dí “Roba un tractor en Samos para salir de copas en Sarria” (ir)

Homeeee, homeeee, eu comprendo que entrar no pueblo cun bó Jon Deerrr, je, je … fai moito coas mozas eh.. que ven que tes capital, que tes polo menos 3 ferrados e vótanse a un, pero homeeeeee, que se pide de prestado oh…

Bueno, sin máis dilación, poñemos aquí unha reproducción da conversa entre as autoridades que atoparon ó maleante e o susodicho:

La Autoridá: alto a la guardia civil!!!
TractoricoMen: ei, ei mimadriña ..!!cajiná .. a benemérita
La Autoridá: oiga uste!!!
TractoricoMen: carallo!! – buenas noches, señores ajentes
La Autoridá: : pareme ahi o trator
TractoricoMen: – díjanme
La Autoridá: buenas noches, me podria enseñar los papeles
TractoricoMen: – el trator, el trator.. pero si esto é un suzuqui descapotable
sin problema.. que quere que lle enseñe ..
TractoricoMen: – a licencia de pesca ou a a cartilla do paro??
La Autoridá: saqueme los papeles ahora mirmiño eh, que me está usté poniendo nervioso
¿tiene por ahí el seguro?
TractoricoMen: – pois case seguro que o teño eh.. sejuro, sejuriño.. ajora donde eeeehh, mimadriña
La Autoridá: póngaseme aquí al lado de la farola, y apágueme el trator
TractoricoMen: – pero vamos a ver.. quítese do medio meu home, que estou aquí maniobrando, a ver si le voy pasar por enriba dun pié
La Autoridá: Anda carallo, ostrucción a la justicia!! Sacaseme del tratorico ajora mirmo eh
¡¡ Contra la paré !!, ¡¡ De espaldas!!
TractoricoMen: – ¡¡¡¡ cheeeeeeee, cheeeee!!! ¡¡ que se confunde eh!! Eu doulle inda que sea o carné do Carrefour, pero iso de espaldas contra a paré.. carallo. Que eu non teño estudios eh, pero …
La Autoridá: le voy a meter un puro criminal !!!
TractoricoMen: eiiiiiiiii, ei, ei, ei, ei.. micajinas carabillas, polo carallo e todo, xa me tiña osté unha cara de visio !!
La Autoridá: ¡¡ A callar!! ¡¡ contra la paré!!
TractoricoMen: eu doulle o carné do carrefour e o seguro da vespa, pero olvídese eh.. que si me forzea vótelle un peido !!
La Autoridá: es usted el condutor habitual del vehiculo?
TractoricoMen: habitual, habitual.. uns días sí e outros non
La Autoridá: bueno, vou comprobar os seus datos no cuartelillo, a ver si tiene multas con el trator
TractoricoMen: ¡¡ Que é un suzuqui home!! ¡¡ O que pasa que o teño tuneado cunha fresadora !!
Tá recien comprado ahí en Samos
La Autoridá: bueno, náda lo vamos a dejar ahí… pero le confisco la cinta de los panchos esa que lleva
TractoricoMen: pois ala, imos tomarlle uns cubatas, que ás 8 teño que ir estercar
La Autoridá: por cierto, ¿e usté de onde é?
TractoricoMen: de Vichocuntín
La Autoridá: ¿como?
TractoricoMen: a capital de Australia
La Autoridá: ahhh.. pois o trator elle de importación entón, ten matrícula de ribeira
TractoricoMen: si, do japón mismo, lindando coa Pobra
La Autoridá: veña, imos ló.

Bufff, está visto, esta noite ó meu Jon Der xa lle ato o can !!! 😉

One comment

Deixar unha resposta

