Jazz do Bico que che dou

Esta poesía non é miña, notarédelo, pero se cadra gustavos tamén. É dun bo rapaz malagueño cun estilo moi simpático.

John Coltrane facendo top-less,
amo o jazz bailando tango,
agora mesmo toco o saxo
e rímonos o unísono.

Voei un papaventos,
bolboreta que se pousa, ins-
talo Linux na plancha,
os canónigos con rás.

Aceptar cheques-agasallo,
e hoxe tampouco me afeitei,
primavera que xa chega
e unha tenda de campaña.

Disneylandia para adultos
cun pincho de tortilla,
bicicletas por decreto,
dórmeseme o ollo esquerdo.

Coca-Cola con vainilla,
ti vestida de alcachofa,
navegando nun barquiño
polo mar Mediterráneo.

Si me dis “Caponata”
eu dígoche Fisterra,
boas noites e boa sorte
jazz do bico que che dou.

© Rafael Sarmentero.

2 opiniones sobre “Jazz do Bico que che dou

  1. Fixemos un traballo de traduccion conxunto, e desde logo en galego queda mellor, a frase esa “..eu dígoche Fisterra..” e un hito na poesia vaitraballar.

Deixar unha resposta

