Buceando nas páxinas de Sun: As APIs Java

Eu xa teño un cacao montado con isto de que haxa mil versións de java que me estou volvendo mico machiños. Por iso, decidín comezar a desgrana-las páxinas de Sun relacionadas có temita para intentar aclararme as ideas.

O primeiro que vou poñer é o enlace a unha páxina que larga a lista de enlaces ás APIs que teñen estes artistas, clasificadas por proxecto (?): Standar Edition, Enterprise Edition…

Eu creo que ven ben ter de man os enlaces ós distintos javadocs de todo este mejunje de versións, sobre todo á hora de resolver dudas, á hora de cambiar un producto dunha versión á seguinte, etc.

Iso, sin máis dilación, o enlace (ir)

Deixar unha resposta

