Capítulo X : Non hai máis que falar as cousas oh

Non o podía creer. Aqui estaba eu na capital. Carallo. Loitador da guerra, toda a vida traballando a reo co sacho e agora… o lambón do meu neto. Manda carallo. Xa me parecía a min que este mundo non che ía moi ben cando noa troxeuron o carallo da televisión e logo cando aparecue o Galloso ese … . A xuventude esta… A ver si chega a Lupe.

– Hola

– Hola señorita. Bueno, perdón señora.

– Hola guapo. Parece que tenemos un problema. jeje

– Ya ves Lisardo. Esta es la chica que va a poner a tu nieto más tieso que un palo de escoba…

– Para para. Carallo. Que eu estiven en Teruel e algo sei do tema, esto non vai funcionar. Nos meus tempos seguro que sí, pero a xuventude de agora. Xa non se pasa necesidá de nada oh, hai pan en todalas casas e en máis dunha hai dous coches.Eu lembrome en Teruel daquel que tocaba a corneta .. que carallo, decían que era por non ver muller, pero ao final era porque gustaballe moito a corneta… Que non Pilarsiña que non… que non….

– Lisardo… no te entiendo nada. ¿Te has bebido ya todo el orujo?

– A ver, o que temos e que ver que fai este carallo do meu neto na capital. Porque si é como o corneta… que non Pilar, que esta Lupe non o pon dereito… que non. Hai que…

– Lisardo estas delirando macho. Creo que te hace falta un refigerio sexual para calmarte hombre.

– Bueno, o primeiro que vou a fazer e ir a xunto do meu neto e falar con el. Ti gárdame un xeitiño na tua cama que igual che aparezo pronto ho. E ala vou. Vou a falar con él de home a home. A ser posible nunha taberna.

Non hai mellor forma que falar de home a home as cousa. Eu levaba o augardente no meu peto por si facía falta. Decía o Manuel, o meu veciño, que cunha boa augardente da Estrada non facían falta palabras. Man de santo. E a ver. O carallo do Manuel sempre foi moi lambón, ainda que tamén era moi traballador.

A ver, aqui pon piso cuarto puerta E debe ser aqui….

– Ding dong.

– Siiiiiiiiiii

– eiiiii.. Son teu abuelo. Abre carallo!!!!

segue en: Capítulo XI: Dime o que queiras, que eu enténdoche o que me dé a gana

2 comments

Deixar unha resposta

