Sempre me fascinou isto dos dinosaurios

Hoxe estiven vendo unha galería de dinosaurios nas páxinas da National Geographic e a verdade é que sempre me fasciou isto dos dinosaurios. A mín paréceme mentira, que é cousa dalgunha trama internacional, que quedaron dacordo para contarlle películas á xente ;-P.

Agora en serio, alucino imaxinando eses bichos soltos por ahí, tiña que ser a caña. Que vas camiño de Ribadavia e topas un triceraptos deses e ven un tiranosaurio a meterlle o dente… mimadriña… e ti xa lle dís: Señor T-Rex, ¿póñolle uns pementos da Arnoia pa acompañar?, ¿ou coa botella de ribeiro chega?. En fin.

Outra cousa que me deixa asombrado é como nalgúns casos, dun cachiño dun oso (jueso, para os do meu pueblo ;-P), sacan tremendo dinosaurio con tódalas súas cachas e carnes pretas.. mimá.

Bueno.. deixovos o enlace á galería, xa me contaredes:    Extreme Dinosaurs (National Geographic)

3 comments

  1. Bueno, tampouco fai falta imaxinar tanto, ali na costa da morte teño visto paxaros desdes grandes coma quen ve chover, e bueno, T-rex deses non che sei si eran, pero vin outros que comian no churrasco que daba medo velos

Deixar unha resposta

