A ver si sodes máis listos que un mono

Eu non, desde logo. Buff.. que marrón, alá vai o meu amor propio e o meu concepto de min mesmo como unha lumbrera a nivel internacional. Leínme en ADN as dúas entradas que vos vou poñer, apostei e … lamentablemente, os monos son máis listos ca mín, pero de lonxe eh.. mimadriña ;-P. Deixovos os enlaces e a ver si vós dades a talla e deixades ó xénero humano resarcido ;-).

A ver si a tí se che ocurre a solución ó reto que se lle ocorre a él:  El reto del mono 

A noticia ¿Eres más listo que un mono?  (no vídeo podemos ver o nivelazo do chimpancé) e logo demostrar no xogo que somos uns cracks: quero competir

Moita sorte, monas e monos eeee… digooo.. señoras e señores ;-P 

One comment

  1. Home, eu polo menos conseguín empatar despois duns cantos intentos (non é moi difícil, é coma todos os xogos de intelixencia, así que xogas un pouco e lle pillas o truco…).

    Non sei, supoño que poderei superalo se paso toda a tarde practicando, pero case que vou traballar un pouco porque é o que me da de comer (a diferencia do mono, que come cando acerta no xogo :-p).

    Un saúdo.

Deixar unha resposta

