Con faldas y a lo loco, pero “a lo loco” de verdade

Baltar é que me cheiran os pes

– Bueno, non pasa nada, a mín tamén

– Pero Baltar, tamén ronco coma un becho

– Tranquilo, eu teño un sono moi profundo

– Carafio Baltar, que ademáis soño de noite e igual che retorzo un botellín

– Nada, xa estou eu pendente e poño un calzoncillo de lata

– Joder Baltar, non me comprendes,  ¡¡ que non me gusta o cocido!!

– ¡ Ahhhh.. alto, ahí si que xa a jodeches!. ¡¡Vás pá Coruña en autobús !!

 

 

 con-faldas-y-a-lo-loco-some-like-it-hot-copia

P.D.: Como podedes ver, é certo o que xa se puxo na entrada “Almirante Baltar”,  que este home naceu para levar unha gorra de plato ;D.

Podedes ver o maravilloso orixinal aquí:

One comment

Deixar unha resposta

