23 de Abril: día do libro

Nin moito, nin pouco.
Nin branco nin negro.
Nin me volvo mellor que ninguén por lerte,
nin me convirto nun descarriado por non tocarche no forro,
pero, francamente, señor libro: “eu gosto moito de voçe”


Deixovos algo de Rosalía, “Tal coma as nubes”:

Tal coma as nubes
que leva o vento,
i agora asombran, i agora alegran
os espacios inmensos do ceo,
así as ideas
loucas que eu teño,
as imaxes de múltiples formas
de estranas feituras, de cores incertos,
agora asombran,
agora acraran,
o fondo sin fondo do meu pensamento

Deixar unha resposta

